Regulamin Szkoły tańca i fitnessu

 Szkoła tańca i fitnessu

Agnieszka Karpińska

ul. Dolnobrzeska 36A/8 / 54-072 Wrocław

tel. 727 904 522 / biuro@zatanczmyrazem.pl

NIP 693 295 38 19 / REGON 384280795

  1.  

REGULAMIN SZKOŁY TAŃCA I FITNESSU AGNIESZKA KARPIŃSKA

I Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania z usług Szkoły tańca i fitnessu Agnieszka Karpińska
  2. Pojęcia zapisane w niniejszym regulaminie z wielkiej litery mają następujące znaczenie:
  3. Regulamin – niniejszy dokument;
  4. Szkoła – Agnieszka Karpińska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Szkoła tańca i fitness’u Agnieszka Karpińska” z siedzibą we Wrocławiu (54-072) przy ul. Dolnobrzeskiej 36A/8, numer NIP 6932053819, numer REGON 384280795;
  5. Kurs/Warsztaty – kurs/ warsztaty tańca oferowane przez Szkołę;
  6. Uczestnik – osoba korzystająca z usług Szkoły i biorąca udział w Kursie/Warsztatach;
  7. Zajęcia – zajęcia prowadzone przez instruktorów Szkoły w ramach Kursu/Warsztatów;
  8. Opłata – opłata należna na rzecz Szkoły z tytułu udziału w Kursie/Warsztatach przez Uczestnika;
  9. Karta klubowa – karta wydawana Uczestnikowi przez Szkołę po wniesieniu Opłaty za pierwszy Kurs legitymująca prawo Uczestnika do udziału w Kursie;
  10. Strona internetowa – strona internetowa prowadzona przez Szkołę znajdująca się pod adresem: www.zatanczmyrazem.pl , na której znajdują się informacje o Szkole i Kursach/Warsztatach;
  11. Lekcje indywidualne – lekcje indywidualne oferowane przez Szkołę;
  12. Zajęcia grupowe – zajęcia grupowe oferowane przez Szkołę;
  13. Cennik – aktualne ceny Zajęć, warsztatów i innych projektów tanecznych prowadzonych w Szkołę, dostępny na Stronie internetowej www.zatanczmyrazem.pl oraz w siedzibie Szkoły;
  14. Oferta – lista Kursów tańca, aktualnie dostępna na Stronie internetowej;
  15. Sala taneczna –sala treningowa, miejsce treningowe, na których odbywają się zajęcia grupowe, bądź lekcje prywatne;
  16. Pokaz taneczny – forma uatrakcyjnienia czasu poprzez zaprezentowania Szkoły poprzez ruch taneczny zlecona przez Szkołę bądź osobę fizyczną lub firmę zewnętrzną;
  17. Animacja ruchowa – forma aktywności ruchowej, która ma pobudzić uczestników do udziału w Zajęciach;
  18. Siedziba Szkoły znajduje się we Wrocławiu, rejon Fabryczna.

4.Zapisanie się na Kurs/Warsztaty przez Uczestnika jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. W przypadku, gdy Uczestnik jest osobą małoletnią, za przestrzeganie Regulaminu odpowiedzialność ponoszą jego rodzice lub opiekunowie prawni.

II Kursy/Warsztaty taneczne

1.Szkoła oferuje Lekcje indywidualne, Zajęcia grupowe oraz Kursy taneczne, Warsztaty taneczne, Pokazy taneczne, Animacje ruchowe.

2.W ramach Kursów/Warsztatów grupowych Szkoła oferuje:

  1. Zajęcia taneczne dla dzieci w wieku przedszkolnym (3+6 lat);
  2. Zajęcia taneczne dla klas podstawowych I-III; IV-VI, VII-VIII, liceum;
  3. Zajęcia grupowe z fitnessu dla dzieci i dorosłych;
  4. Zajęcia, kursy taneczne, warsztaty taneczne dla dorosłych.
  5. W ramach Kursów indywidualnych Szkoła oferuje:
  6. Lekcje indywidualne dla dzieci z tańca oraz Animacji ruchowych;
  7. Lekcje indywidualne dla młodzieży i dorosłych z nauki tańca oraz zajęć ruchowych, typu trening personalny;
  8. Lekcje indywidualne dla par przygotowujących się do zatańczenia Pierwszego Tańca Weselnego;
  9. Lekcje indywidualne dla par z tańca użytkowego, towarzyskiego, latynoamerykańskiego, typu salsa, bachata, tango etc.
  10. warsztaty taneczne dla osób dorosłych z tańca użytkowego, Bachaty, salsy, tanga argentynskiego, tańców salonowych/balowych.
  11. Zajęcia taneczne i fitnessowe oraz Animacje ruchowe są dostosowane do umiejętności uczestników. O przydzieleniu Uczestnika do Kursu/Warsztatu z uwagi na stopień trudności oraz poziom zaawansowania technicznego Uczestnika decyduje ostatecznie instruktor Szkoły.
  12. Kursy prowadzone są przez instruktorów wyznaczonych przez Szkołę.
  13. Kursy rozpoczynają się w terminie podanym na Stronie internetowej, w danej placówce, w siedzibie Szkoły lub w miejscu wyznaczonym przez Właściciela Szkoły Tańca lub Prowadzącego Instruktora ze Szkoły.
  14. Kursy odbywają się w miejscu wyznaczonym przez Szkołę. Jednak Szkoła może przenieść miejsce odbywania się całego Kursu lub pojedynczych Zajęć ze względów organizacyjnych w inne miejsce, o czym poinformuje Uczestników z odpowiednim wyprzedzeniem.
  15. W przypadku Uczestników będących osobami małoletnimi konieczne jest przedstawienie przed rozpoczęciem Kursu pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych na udział Uczestnika w Kursie.
  16. Udział w Kursie może wziąć tylko Uczestnik, który uiścił w pełnej wysokości Opłatę za Kurs w terminie wynikającym z Regulaminu albo – w przypadku płatności ratalnych – opłacił wszystkie raty, których termin zapłaty upłynął do dnia Zajęć.
  17. Obsługa Szkoły może zażądać okazania dowodu tożsamości (legitymacji szkolnej, dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość Uczestnika) w celu prawidłowej identyfikacji Uczestnika.

III Zapisy na Kursy

  1. Zapis na Kurs następuje poprzez: formularz rejestracyjny wysłany e-mailowo, w recepcji Szkoły lub przez kontakt telefoniczny i mailowy, w toku zapisu Uczestnik lub jego rodzice/opiekunowie prawni podają swoje dane do kontaktu, tj. imię i nazwisko Uczestnika, wiek, klasę/nazwę grupy, adres zamieszkania, e-mail i telefon Rodzica/opiekuna prawnego lub Uczestnika. Dodatkowo Uczestnik Warsztatów podaje opcjonalnie kontakt (imię i nazwisko i telefon) do osoby, aby w razie nagłego wypadku ją powiadomić.
  2. Zapis dokonany przez Uczestnika zgodnie z powyższymi zasadami stanowi jedynie rezerwację miejsca na Kursie. Do potwierdzenia udziału w Kursie konieczne jest wniesienie przez Uczestnika Opłaty zgodnie z postanowieniami Regulaminu. Nie wniesienie przez Uczestnika Opłaty w terminie wynikającym z Regulaminu skutkuje anulowaniem rezerwacji miejsca na Kursie.
  3. O liczbie miejsc na Kursie decyduje Szkoła. Liczba miejsc na Kursie jest ograniczona. O przyjęciu na Kurs decyduje kolejność zapisów i dokonania Opłaty.
  4. W przypadku, gdy liczba Uczestników zapisanych na Kurs nie przekracza 2 Szkoła może zdecydować o anulowaniu Kursu – w takiej sytuacji Szkoła zwróci zapisanym na Kurs Uczestnikom pieniądze za te Kurs.

IV Karta klubowa

  1. Po wniesieniu Opłaty Uczestnicy otrzymają Kartę klubową.
  2. Karta klubowa jest wydawana Uczestnikom nieodpłatnie.
  3. Karta klubowa jest oznaczona unikalnym numerem albo imieniem, bądź imieniem i nazwiskiem pozwalającym na identyfikację Uczestnika. Każdy uczestnik zajęć po wykupieniu karnetu otrzymuje od Szkoły Tańca kartę klubową na Zajęcia, na której zaznaczane są kolejne wejścia na Zajęcia poprzez podstemplowanie datą przy odbytym terminie zajęć. Warunkiem wejścia na Zajęcia jest posiadanie odpowiedniego karnetu i pokazanie go instruktorowi.
  4. Karta klubowa zostaje przypisana na stałe do Uczestnika po wniesieniu Opłaty za pierwszy Kurs, w którym Uczestnik bierze udział i nie ulega zmianie w przypadku udziału w kolejnym Kursie.
  5. Wykupione karnety na zajęcia przypisane są danemu uczestnikowi zajęć i nie są przenoszone na poczet innych uczestników zajęć.
  6. Zabroniona jest odsprzedaż czy bezpłatne udostępnienie Karty klubowej przez Uczestnika innej osobie, w przypadku posługiwania się kartą przez osoby nieupoważnione do korzystania Szkoła ma prawo zatrzymać kartę i poinformować o tym fakcie Uczestnika.
  7. O zagubieniu karty klubowej Uczestnik jest zobowiązany do poinformowania Szkoły w trybie bezzwłocznym.
  8. W razie zgubienia lub trwałego uszkodzenia Karty klubowej Uczestnik może otrzymać duplikat. Za wydanie duplikatu Karty klubowej Szkoła pobiera opłatę w kwocie 20 zł.

V Płatności, zniżki i promocje

  1. Uczestnik może wnieść Opłatę na jeden z następujących sposobów:
  2. w gotówce w siedzibie Szkoły lub instruktorowi prowadzącemu Kurs/Warsztaty,
  3. przelewem na rachunek bankowy Szkoły podany na Stronie internetowej albo w siedzibie Szkoły;
  4. Kursanci wyrażający chęć uczestnictwa w Zajęciach grupowych w Szkole zobowiązani są do wniesienia opłaty za jeden miesiąc zajęć najpóźniej na 1 dzień przed planowanym rozpoczęciem zajęć. Wpłata dokonana na 1 dzień przed rozpoczęciem Zajęć jest podstawą do rezerwacji miejsca w grupie, a dla Szkoły podstawą do uruchomienia danej grupy zajęć.
  5. Uczestnicy zajęć indywidualnych (z Pierwszego Tańca Weselnego, Tańca Użytkowego, Lekcji dla Singli, Lekcji indywidualnych dla dzieci) mogą uiścić opłatę po pierwszej Lekcji indywidualnej. Jeśli zdecydują się na większą liczbę Lekcji indywidualnych przysługuje im zniżka przy jednoczesnym opłaceniu wszystkich Lekcji.
  6. Płatność za Zajęcia musi zostać uregulowana przed rozpoczęciem Zajęć, czyli w przypadku płatności miesięcznej, Kurs musi być opłacony za cały miesiąc z góry przed rozpoczęciem pierwszych zajęć w miesiącu. W przypadku nieopłacenia Zajęć z góry, pracownik może odmówić Uczestnikowi Kursu/Warsztatów wstępu na Salę. Opłata za Lekcje indywidualne z różnych stylów tanecznych musi zostać uregulowana przed lub po rozpoczęciu pierwszych zajęć z Kursu. Uczestnicy, którzy opłacą Zajęcia z góry przed rozpoczęciem kursu lub po pierwszej lekcji z kursu (jeśli kurs im odpowiada), otrzymują rabat.
  7. Dostępne są następujące sposoby opłacania zajęć:
  • w skali miesięcznej
  • w skali semestralnej
  • w skali rocznej

Ceną regularną za Zajęcia jest cena przy płatności w skali miesięcznej (dotyczy dzieci). W przypadku płatności semestralnej lub rocznej, udzielany jest rabat.

  1. Wysokość i rodzaj Opłaty zależą od rodzaju Kursu wybranego przez Uczestnika. Wszystkie podane ceny Kursów są cenami brutto wyrażone w złotych polskich. Aktualny cennik Kursów znajduje się na Stronie internetowej oraz jest dostępny w siedzibie Szkoły.
  2. Szkoła oferuje zniżki i promocje na cenę Kursu/Warsztatów. Informacje o aktualnych zniżkach i promocjach są dostępne na stronie internetowej Szkoły.
  3. Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania oferowanej zniżki lub promocji w każdym czasie.
  4. Zniżki i promocje nie łączą się ze sobą.
  5. W celu skorzystania ze zniżki lub promocji, w przypadku wnoszenia Opłaty za Kurs w siedzibie Szkoły Uczestnik powinien poinformować pracownika o przysługującej mu zniżce lub chęci skorzystania z promocji przed uiszczeniem Opłaty lub jej wprowadzeniem do systemu komputerowego obsługującego Opłaty. Po uiszczeniu Opłaty lub wprowadzeniu jej do wskazanego systemu komputerowego nie ma możliwości skorzystania przez Uczestnika ze zniżki lub promocji.
  6. Szkoła umożliwia uczestnikom rozłożenie wnoszenia Opłat na raty, w związku z czym Uczestnik zobowiązany jest do podpisania stosownej umowy. Wzór umowy znajduje się w siedzibie Szkoły i na Stronie internetowej.
  7. Opłata i uczestnictwo w zajęciach jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu.

VI Nieobecności na Zajęciach, zastępstwa i odwoływanie Zajęć, zmiany w Grafiku

  1. Uczestnik kursu/zajęć/warsztatów zobowiązuje się do opłacania stałej składki miesięcznej (czesne)w wysokości odpowiedniej dla danego kursu wybranego przez Uczestnika/Rodzica/Opiekuna prawnego dziecka.

Płatność za zajęcia musi być wnoszona z góry przed rozpoczęciem pierwszych zajęć w miesiącu. Składka

miesięczna nie może być pomniejszona z przyczyn nieobecności kursanta (wyjazdy, choroby, itp.), bądź ferie, święta, dni wolne w szkole etc. ze względu na stałe koszty utrzymania szkoły i kadry.

  1. W przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby osób wymaganych do przeprowadzenia Zajęć, nagłej niedyspozycji instruktora prowadzącego grupę lub z innych powodów niezależnych od Szkoły, Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania Zajęć, przesunięcia terminu rozpoczęcia Kursu lub rozwiązania grupy. W w/w przypadkach osoby, które dokonały wpłaty mają prawo do zwrotu pełnej kwoty za jednorazowe wejście za zajęcia.

Informację o stosownym obuwiu i stroju można uzyskać od instruktora prowadzącego grupę, mailowo, telefonicznie bądź elektronicznie przy zapisie na Zajęcia.

  1. Szkoła Tańca proponuje również udział w Kursach tańca dla singli. Próbujemy Państwa dobrać na zajęciach w pary – nie ponosimy jednak odpowiedzialności za ewentualny brak uczestnictwa w Zajęciach solistów – singli, którzy zadeklarowali udział i potwierdzili przybycie na zajęcia, a na zajęcia ostatecznie nie przybyli lub zrezygnowali z Zajęć w trakcie trwania Kursu. Na wypadek rezygnacji partnera Szkoła będzie próbowała zapewnić inną osobę do udziału w Zajęciach. Szkoła Tańca nie ponosi odpowiedzialności na wypadek braku możliwości zapewnienia nowego partnera. Osoby sparowane przez Szkołę proszone są po pierwszych zajęciach o wymienienie kontaktów ze swoim współpartnerem/ką celem wzajemnego informowania o nieobecnościach. Szkoła po dobraniu partnera nie uczestniczy w kontakcie pomiędzy osobami w parze, nie zajmuje się również informowaniem o nieobecnościach jednej z osób z pary.
  2. Uczestnicy są zobowiązani do zgłaszania swojej obecności na Zajęciach w siedzibie szkoły lub pracownikowi Szkoły w innym miejscu pracy. W tym celu należy okazać pracownikowi Szkoły kartę klubową lub w przypadku jej braku, podać dane personalne. Niestosowanie się do powyższego może skutkować nieobecnością w systemie, pomimo obecności uczestnikach na Zajęciach.
  3. W razie niemożności prowadzenia Zajęć przez dedykowanego instruktora, Szkoła ma prawo wyznaczyć zastępstwo lub oddelegować do prowadzenia Zajęć innego instruktora.
  4. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Szkoły Tańca o każdorazowych zmianach w zajęciach, uruchomieniu nowych grup, o zmianie terminów Zajęć lub innych wydarzeniach związanych z działalnością Szkoły będziemy informować komunikatami zamieszczanymi na Stronie internetowej Szkoły, drogą e-mailową bądź sms. Osoby bez dostępu do Internetu przy zapisie na zajęcia zobowiązane są do poinformowania o braku możliwości zapoznania się z powyższymi informacjami na stronie internetowejSzkoływ celu uzyskania powyższych informacji drogą mailową lub sms’em. Również w przypadku braku możliwości umieszczenia w/w informacji na Stronie internetowej, Kursanci zostaną powiadomieni o wszelkich zmianach drogą mailową lub sms’em.

VII Rezygnacja z Kursu

  1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Kursie, w szczególności z uwagi na zdarzenia losowe (odniesiony uraz, choroba, ciąża, etc.).
  2. Umowa może być rozwiązana wyłącznie w formie pisemnej z zachowaniem miesięcznego okresu

wypowiedzenia, który liczony jest od pierwszego dnia nowego miesiąca po zaistniałym fakcie.

  1. Uczestnicy Lekcji indywidualnych są zobowiązani do zgłoszenia nieobecności minimum 5 godzin przed rozpoczęciem zajęć. Jeśli Uczestnicy nie poinformują instruktora Szkoły we wskazanym terminie są obciążeni 25% opłatą od wysokości danej lekcji (koszty częściowo pokryją wynajęcie sali i czas instruktora na przygotowanie się do Zajęć).
  2. Uczestnik nie może przenieść prawo do udziału w Kursie i związane z nim zobowiązania wobec Szkoły na rzecz innej, dowolnie wybranej osoby.

VIII Odpowiedzialność

  1. Szkoła ponosi odpowiedzialność wobec Uczestników na zasadach ogólnych wynikających z obowiązujących przepisów. W szczególności Szkoła nie ponosi odpowiedzialności wobec Uczestników za skutki zdarzeń niezawinionych przez Szkołę.
  2. Szkoła nie ubezpiecza Uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Uczestnik może ubezpieczyć się w tym zakresie własnym staraniem i na własny koszt.
  3. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za szkody majątkowe wyrządzone Szkole, w szczególności za zniszczenia dokonane w mieniu Szkoły.

IX Zasady bezpieczeństwa

  1. Z uwagi na zasady bezpieczeństwa, Uczestnicy zobowiązani są do każdorazowej zmiany obuwia
    przed przystąpieniem do Zajęć oraz zastosowania stroju właściwego z uwagi na rodzaj Zajęć
    (Uczestnicy otrzymają informacje co do stroju i rodzaju butów zmiennych od instruktorów
    prowadzących Zajęcia). Niedostosowanie się poleceń instruktora zaskutkuje wyproszeniem
    Uczestnika z Zajęć. Uczestnik po zmianie obuwia ma prawo powrócić na zajęcia. Opłata za zajęcia,
    w których Kursant został usunięty za brak obuwia na zmianę nie jest zwracana.
  2. W trakcie Zajęć obowiązuje zakaz spożywania posiłków. Nie jest dozwolone wnoszenie żywności na sale, w których odbywają się Zajęcia. Natomiast jest dozwolone spożywanie napojów.
  3. W trakcie Zajęć na Sali przebywać mogą jedynie Uczestnicy oraz upoważniony personel Szkoły, w szczególności instruktorzy czy osoby sprawujące funkcje administracyjno-organizacyjne.
  4. Na terenie Szkoły obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz spożycia alkoholu i środków odurzających – za wyjątkiem czasu i miejsca odbywania się uroczystości organizowanych przez Szkołę, kiedy to osoby pełnoletnie mogą spożywać alkohol w miejscu odbywania się uroczystości.
  5. Zabronione jest korzystanie z usług Szkoły osobom pod wpływem alkoholu, środków mających wpływ na krążenie krwi i metabolizm komórkowy, środków antyhistaminowych, beta-blokerów lub środków uspokajających lub jakichkolwiek innych środków odurzających.
  6. Niedozwolone jest wprowadzanie na teren Szkoły pojazdów jednośladowych oraz zwierząt.
  7. Szkoła nie zapewnia parkingu dla samochodów. Parkowanie jest dozwolone jedynie w miejscach ogólnodostępnych zgodnie z obowiązującymi zasadami ruchu drogowego.
  8. Instruktor ma prawo nie dopuścić do Zajęć osób, co do których nabrał podejrzenia, że znajdują się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających lub osób, które w jakikolwiek sposób naruszają Regulamin lub porządek publiczny, a w razie stwierdzenia takiej okoliczności w trakcie Zajęć instruktor ma prawo wykluczyć takie osoby z Zajęć.
  9. Instruktor ma prawo nie dopuścić do Zajęć osób, co do których nabrał podejrzenia, że ich stan zdrowia nie pozwala na udział w Zajęciach, a w razie stwierdzenia takiej okoliczności w trakcie Zajęć instruktor ma prawo wykluczyć takie osoby z Zajęć.
  10. Uczestnik zobowiązuje się do zachowania czystości oraz stosowania się do ogólnie przyjętych norm zachowania podczas korzystania z usług Szkoły. Niedopuszczalne jest utrudnianie lub uniemożliwianie korzystania z zajęć innym Uczestnikom, a także jakiekolwiek formy ubliżania im lub grożenia, w tym używanie na terenie Szkoły słów powszechnie przyjętych za obraźliwe.

11.Uczestnik zajęć zobowiązuje się do stosowania się do przepisów przeciwpożarowych, oraz instrukcji użytkowania poszczególnych pomieszczeń, a w szczególności instrukcji przekazywanych przez instruktorów lub pracowników Szkoły.

  1. Szkoła nie ubezpiecza Kursantów od nieszczęśliwych wypadków powstałych bez winy Szkoły Tańca.

13.Uczestnik zajęć akceptuje, że udział w kursie/warsztatach wiąże się z ryzykiem kontuzji, uszkodzenia ciała czy uszczerbku na zdrowiu.

14.Uczestnicy zajęć tanecznych są narażeni na wysokie natężenie dźwięku.Osoba zapisująca się na Kurs/Warsztaty w Szkole powinna być zdrowa, bez przeciwwskazań lekarskich powinna skontrolować wcześniej swój stan.

  1. Osoby niepełnoletnie w ćwiczeniach na terenie miejsca, gdzie odbywają się Zajęcia może uczestniczyć tylko i wyłącznie za pisemną zgodą i pod opieką rodzica lub opiekuna, który bierze pełną odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dziecka podczas treningu.
  2. Uczestnik kupujący Karnet lub jednorazowe wejście oświadcza, że jej stan zdrowia pozwala na korzystanie z wybranych przez siebie Zajęć.
  3. Instruktorzy Szkoły nie ponoszą odpowiedzialności za utajenie przez Uczestnika Zajęć choroby, ciąży lub złego samopoczucia.
  4. Klub nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia Uczestnika wywołanego nadmiernymi obciążeniami w trakcie ćwiczeń. Uczestnicy zobowiązani są do stosowania intensywności i rodzaju zajęć do swojego stanu zdrowia i aktualnej sprawności fizycznej.
  5. Każda kobieta w ciąży jest zobowiązana:
    a) poinformować o tym fakcie obsługę i instruktora,
    b) przed wykupieniem Karnetu/jednorazowego wejścia na Zajęcia dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do ćwiczeń fizycznych bądź wypełnione oświadczenie o stanie zdrowia, które jest umieszczone w siedzibie Szkoły lub na Stronie internetowej,
    c) wybrać trening odpowiedni dla kobiet w ciąży, według zaleceń instruktora.
  6. Szkoła nie przyjmuje na siebie obowiązku przechowywania rzeczy uczestników i wydania ich w stanie niepogorszonym, za wyjątkiem rzeczy określonych w części IX pkt 1 niniejszego regulaminu.

X Reklamacje

  1. Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji na piśmie.
  2. Szkoła rozpatrzy reklamację złożoną przez Uczestnika niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia. Szkoła pisemnie poinformuje Uczestnika o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
  3. Wszelkie zażalenia, skargi należy zgłosić pisemnie (listownie lub drogą e-mailową) założycielowi Szkoły tańca i fitnessu Agnieszce Karpińskiej: pocztą tradycyjną na adres: ul. Dolnobrzeska 36A/8, 54-072 Wrocław lub drogą e-mailową na biuro@zatanczmyrazem.pl

XI Przetwarzanie danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Państwa w celu zapisu i uczestnictwa w zajęciach tanecznych albo fitness jest Agnieszka Karpińska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Szkoła tańca i fitness’u Agnieszka Karpińska” z siedzibą we Wrocławiu (54-072) przy ul. Dolnobrzeskiej 36A/8, numer NIP 6932053819, numer REGON 384280795. Kontakt jest możliwy pod numerem telefonu 727 904 522 albo e-mail biuro@zatanczmyrazem.pl .

  1. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania a także wniesienia sprzeciwu do administratora wobec przetwarzania tych danych. Przysługuje Państwu również prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne wpunkcie2. Polityki prywatności pod adresem www.zatanczmyrazem.pl/politykaprywatnosci/ .

XII Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Szkoły oraz mediach społecznościowych (w tym opisów i zdjęć) bez pisemnej zgody Szkoły.

XIII Nagrywanie i publikowanie wizerunku Uczestników

Podczas warsztatów może zostać utrwalony Twój wizerunek w postaci zdjęć czy materiałów wideo.

·      Prowadzący zajęcia będą nagrywać materiały wideo z układami, krokami, figurami z poszczególnych warsztatów. Zostaną one potem opublikowane na zamkniętej grupie dla uczestników w serwisie mediów społecznościowych w celach treningowych. Podczas rejestracji na zajęcia możesz udzielić lub odmówić udzielenia zgody na rejestrowanie Twojego wizerunku w takiej sytuacji, zaznaczając odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym.

·      Podczas warsztatów może zostać zarejestrowany krótki materiał wideo „z lotu ptaka”, aby uchwycić tańczącą grupę lub inne podobne, ogólne ujęcia. Materiał ten zostanie wykorzystany w celach promocyjnych Szkoły w mediach społecznościowych czy na stronach internetowych Szkoły. Podczas nagrywania nie będą wykonywane zbliżenia na konkretnego uczestnika warsztatów, dlatego nie jest pobierana zgoda na nagrywanie w tym przypadku. Prawo dopuszcza bowiem udostępnianie wizerunku osoby bez jej zgody, jeśli stanowi ona jedynie element zgromadzenia czy imprezy (nawet jeżeli można ją rozpoznać).

 

·      Podczas warsztatów będą wykonywane zdjęcia grupowe, które mogą zostać udostępnione  na zamkniętej grupie dla uczestników w serwisie mediów społecznościowych w celach pamiątkowych oraz w mediach społecznościowych. Tutaj również zgoda nie będzie pobierana, ponieważ prawo dopuszcza bowiem udostępnianie wizerunku osoby bez jej zgody, jeśli stanowi ona jedynie element zgromadzenia czy imprezy (nawet jeżeli można ją rozpoznać).

XIV Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
    2. Szkole przysługuje prawo do wprowadzenia zmian w treści Regulaminu. O wprowadzonych zmianach Szkoła poinformuje Uczestników mailem lub pisemnie, a Uczestnicy mają możliwość w terminie 14 dni od dnia doręczenia im informacji o zmianach w Regulaminie zrezygnować z Kursu na zasadach przyjętych w Regulaminie albo przesłać Szkole pisemnie lub mailem oświadczenie o akceptacji zmian Regulaminu.
    3. Brak rezygnacji z Kursu przez Uczestnika w terminie 14 dni oraz brak jakiegokolwiek oświadczenia w zakresie akceptacji zmian w Regulaminie oznacza akceptację zmian Regulaminu, w związku z czym Uczestnik nadal będzie mógł uczestniczyć w Zajęciach.
  2. Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest w siedzibie Szkoły oraz na Stronie internetowej.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 08.10.2022 rok. Data ostatniej aktualizacji Regulaminu to 22.12.2022 r.

 

REGULAMIN OGÓLNOPOLSKICH KATOLICKICH WARSZTATÓW TANECZNYCH OD PODSTAW 

“Wytańcz swoje marzenia!”

1.Ogólnopolskie Katolickie Warsztaty Taneczne od podstaw wraz ze Mszą Świętą, wspólną modlitwą, organizowane przez Szkołę tańca i fitnessu zatanczmyrazem.pl, przeznaczone są dla osób w wieku od 20 lat.

2. Głównym celem warsztatów jest zdobywanie nowych umiejętności tanecznych, integracja, wspólna modlitwa, spędzenie czasu wśród wartościowych osób.

3. Program może być zmieniony w trakcie trwania warsztatów (m.in. z czynników niezależnych od prowadzących warsztaty m.in. ze względów pogodowych, technicznych, zmiana sali z winy od nas niezależnej). Obowiązuje punktualne przybycie na początek poszczególnych zajęć. 

4. Organizatorzy nie zapewniają miejsc noclegowych oraz obiadu. JAKO SZKOŁA TAŃCA NIE OFERUJEMY PRZECHOWYWANIA RZECZY OSOBISTYCH W RAMACH NASZYCH USŁUG. ZALECAMY, ABY NIE ZABIERAĆ NA WARSZTATY RZECZY KOSZTOWNYCH

5. Rejestrując się na miejscu prowadzonych warsztatów należy m.in. zaakceptować regulamin prowadzonych warsztatów.

6. Wszystkich biorących udział w warsztatach obowiązuje zakaz spożywania alkoholu, palenia papierosów, zażywania narkotyków oraz ubierania wyzywającego stroju. W kościele/kaplicy obowiązuje strój godny miejsca świętego, zakryte kolana, ramiona, dekolt.

7. Warunkiem zapisu na warsztaty jest przesłanie formularza rejestracyjnego wypełnionego osobiście przez uczestnika (zabrania się wypełniania go przez osoby trzecie) wraz z dowodem wpłaty zaliczki na podane konto Szkoły tańca. W razie rezygnacji z warsztatów zaliczka nie podlega zwrotowi! Nie ma możliwości przeniesienia zaliczki na poczet innych warsztatów.

8. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za przyjazd uczestnika na miejsce rozpoczęcia warsztatów.

9. Osoby objęte stałą opieką lekarza/przyjmujące leki mają obowiązek przedstawić organizatorowi opinię lekarską (wzór w dalszej części pliku) wraz ze zgodą na ich uczestnictwo w warsztatach. Zatajenie choroby może utrudnić udzielenie pomocy w nagłym wypadku.

10. Ze względu na specyfikę spędzania czasu, prosimy o niezgłaszanie się na wyjazd osób wymagających stałej opieki lekarskiej, które niedawno doświadczyły złamań, urazów, osób przechodzących rehabilitację, bądź nie będących w pełni sprawności fizycznej. 

11. Regulamin Szkoły tańca i fitnessu znajduje się na www.zatanczmyrazem.pl/regulamin

12. Zapisanie się na Warsztaty przez Uczestnika jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu Szkoły tańca i fitnessu.

13. Każdy z uczestników warsztatów zapoznaje się z niniejszym regulaminem i zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich podanych zasad.

14. Osoba nie przestrzegająca powyższych regulaminów może zostać wydalona z warsztatów w trybie natychmiastowym. 

Regulamin Szkoły tańca i fitnessu
Przewiń do góry